Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van uw aankoop niet is zoals deze zou moeten zijn. Wij helpen u graag met uw klacht. Stuur een e-mail naar info@movesshop.nl.
We hebben de volgende informatie nodig om uw klacht te beoordelen:
1. Geef een korte beschrijving van de manier waarop de schade is ontstaan.
2. Stuur een foto van de schade vanuit alle hoeken en een foto van het volledige product. De schade moet volledig zichtbaar zijn.
3. Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen, zullen wij uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
4. Wij raden u aan het product zo spoedig mogelijk aan ons te retourneren zodra wij uw klacht hebben verwerkt. Stop met het dragen van het product.
Wij willen erop wijzen dat het klachtrecht betrekking heeft op productiefouten. Slijtage of defecten als gevolg van een onjuiste behandeling van het product zijn niet inbegrepen. U dient een klacht binnen een redelijke termijn in te dienen: uiterlijk 2 maanden nadat u de schade heeft ontdekt.
Als u het artikel in een fysieke winkel heeft gekocht, is de winkel verantwoordelijk voor het helpen met een oplossing en het bieden van compensatie voor het defecte artikel.