Retourinformatie

Bieden jullie gratis retourzending?

Ja, wij bieden gratis retourzending binnen 30 dagen. Vul alleen het retourformulier in dat u bij uw pakket heeft ontvangen en plaats het vooraf betaalde label op het pakket.

Heeft u een nieuw retourformulier nodig? Klik dan op deze link.

Hoe retourneer ik mijn artikel?

Wij bieden altijd gratis retour binnen 30 dagen.

  1. Vul het retourformulier in dat bij uw bestelling is meegeleverd en plaats deze in het pakket met de artikelen die u wilt retourneren. Als u een nieuw retourformulier nodig heeft, klikt u op deze link.
  2. Plaats het vooraf betaalde retourlabel op het pakket. Als u geen retourlabel heeft ontvangen, neem dan contact op met info@movesshop.nl.
  3. Breng het pakket terug naar uw lokale postkantoor. Van daaruit wordt het naar ons teruggestuurd.

Houd er rekening mee dat het vier tot vijf weken kan duren voordat we uw retourzending hebben verwerkt en het geld weer op uw rekening staat. We doen ons best om dit proces zo snel mogelijk te laten verlopen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra de retourzending is geregistreerd in ons magazijn sturen wij u een e-mail ter bevestiging van de retourzending. Daarna duurt het vijf bankdagen voordat het geld weer op uw rekening staat. Dit hangt af van de betaalmethode.

Wat als ik een andere maat wil?

We bieden geen omruiling aan. Als u een andere maat of kleur van een artikel wilt, kunt u een nieuwe bestelling plaatsen en het artikel dat niet paste retourneren.

Als u dezelfde stijl opnieuw bestelt in een andere kleur of maat, kunnen we ervoor zorgen dat u dezelfde korting krijgt als bij uw oorspronkelijke bestelling. Stuur een e-mail naar  info@movesshop.nl.

Het geretourneerde artikel wordt terugbetaald zodra deze is ontvangen in ons magazijn.

Wat moet ik doen als ik een defect artikel ontvang?

Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van uw aankoop niet is zoals deze zou moeten zijn. Wij helpen u graag met uw klacht. Stuur een e-mail naar  info@movesshop.nl.

We hebben de volgende informatie nodig om uw klacht te beoordelen:

  1. Geef een korte beschrijving van de manier waarop de schade is ontstaan.
  2. Stuur een foto van de schade vanuit alle hoeken en een foto van het volledige product. De schade moet volledig zichtbaar zijn.
  3. Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen, zullen wij uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
  4. Wij raden u aan het product zo spoedig mogelijk aan ons te retourneren zodra wij uw klacht hebben verwerkt. Stop met het dragen van het product.

Wij willen erop wijzen dat het klachtrecht betrekking heeft op productiefouten. Slijtage of defecten als gevolg van een onjuiste behandeling van het product zijn niet inbegrepen. U dient een klacht binnen een redelijke termijn in te dienen: uiterlijk 2 maanden nadat u de schade heeft ontdekt.

Als u het artikel in een fysieke winkel heeft gekocht, is de winkel verantwoordelijk voor het helpen met een oplossing en het bieden van compensatie voor het defecte artikel.